2.03.2007

5 dager på 11 kvadrat

Influensaviruset Wisconsin har lenket meg til senga. Vi snakker her om en forkjølelse av den heller reale typen. I fem dager har min hybel på Bjølsen vært mitt fengsel. I fem dager har jeg ikke sett mye annet enn innsiden av denne boksen jeg bor i. Her er en liste over tanker jeg har gjort meg den siste tiden:

  1. Sengetøyet er modent for utskifting.
  2. Oprah Winfrey sier virkelig ”love that” veldig mye. (Hun liker spesielt godt kake. Da sier hun: I really love that)
  3. Dopapir er dårlig egnet til å snyte seg med. Hvis du ikke snyter deg i rompa.
  4. Kan jeg levere sengetøyet i vaskeriet eller kvalifiserer det som spesialavfall?
  5. Flaks jeg er ute av stand til å lukte den fæle maten nabo’n lager.
  6. Er det veggene eller taket som kommer nærmere?
  7. Hvor mange typer slim kan egentlig kroppen produsere?
  8. Kan overdreven hosting skade indre organer?
  9. Hvorfor svarer ikke Bettan på meldingene mine?
  10. Tre episoder Seinfeld, tre episoder Simpsons og to episoder Family Guy daglig er ikke én eneste episode for lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hosting er definitivt skadeleg for indre organ. Det har eg lese i boka "sprutbrekning hos spebarn".

Reforme Medspa sa...

Thank you so much for sharing nice information.I’ll pass this information along; thanks.

Cosmetic Surgery Clinic in Cardiff
Cosmetic Doctor in Cardiff